Povezivanje s agencijama

U sveopćem metežu koji je izazvan činjenicom da Hrvatska doživljava svojevrsnu “zasluženu” turističku ekspanziju, nemali broj stanovnika lijepe naše se odlučio na skok u turističke vode. Ukoliko se okrenete oko sebe shvatite da su svi ljudi oko vas na ovaj ili onaj način zakoračili u neku od turističkih djelatnosti.

Danas se turizam živi punim plućima i za nas agencije, u nedostatku hotelskog smještaja, razvoj privatnog smještaja preuzima primat. 80% smještajnih jedinica su u privatnom vlasništvu, neki od iznajmljivača su u turizmu već godinama, a neki  tek lagano kreću.

Početnici su ljudi pred kojima je doista izazov i nekoliko glavnih pitanja: “Kako popuniti seznu? Koje agencije odabrati za suradnju? Gdje se oglasiti? i  “U čemu je tajna susjedovog (ne)uspjeha?”

Nije sramota ne znati , sramota je ne pitati i ne potruditi se dobiti informacije na pravim mjestima. Danas u sklopu turističkih zajednica ili općina su dosta često organizirane I razne edukacije ponajviše najmjenjene onima koji tek kreću s uslugom iznajmljivanja i onima koji žele znati kako i na koje načine sve mogu poboljšati sezonu.

 

Prilikom odabira agencija s kojima želite surađivati postoji nekoliko jednostavnih pravila:

  1. On line i/ili domaća agencija
  2. Plaćeni i/ili besplatni oglas
  3. Ugovor o suradnji

 

Svaka agencija koja može popuniti vaš smještajni kapacitet u predsezoni i u postsezoni je kriterij po kojem gledate hoćete li biti zadovoljni sa odabranim.

To je stoga što s turističkog aspekta, Srpanj i Kolovoz su sami po sebi zahvalni mjeseci i oni se nerijetko odmah i popune. Postoje razne domaće agencije koje jako dobro rade svoj posao i ukoliko imate jezičnu barijeru ili se bavite nečim drugim, oni su ti koji  mogu odraditi sve to za vas.

Oni vas oglase, oni prate stanje bookinga, izdaju vouchere, izdaju račune i brinu se za  vaše goste. Da, i naravno za sve to uzimaju određenu proviziju tj. određeni postotak. Koliki će taj postotak biti ovisi o tome što sve to agencija radi za vas i koliko dobro popunjava vaš smještajni kapacitet.

Isto tako ukoliko odaberete suradnju sa nekom od brojnih On line agencija, biti ćete u situaciji da platite oglašavanje na njihovim stranicama ili im date određenu proviziju od vašeg bookinga.

 

Naravno sve ovo vi možete i sami odraditi, bez posredništva ukoliko imate kvalitetnu web stranicu, stručnjak se na području internet oglašavanja i poznajete, te koristite razne društvene kanale prodaje.

 

Ali, vi se početnik, i u tom slučaju najtopliji poslovni savjet koji možete dobiti jest odaberite nekoliko agencija za suradnjuprilagodite cijene tržištu i periodima godine, te pazite kakve ugovore potpisujete sa agencijama.

Uvijek pročitajte što će se dogoditi u slučaju da vi ne budete zadovoljni s odabranom agencijom, te na  koji način ćete najbolje zaštititi sebe i svoju smještajnu jedinicu.

 

Jednom kada ste oglašeni i radite s više agencija, pripazite na cijene po kojima se prodaje vaša smještajna jedinica, te nastojte da izlazna cijena bude svugdje uvijek jednaka. Provizija agenciji neka bude ukalkulirana u cijenu već unaprijed jer na taj način potencijalnom klijentu odajte dojam odgovornog iznajmljvača, a samim time i se oni prema destinaciji obraćaju sa više povjerenja.

Odgovori