Last minute prodaja

Last minute prodaja uz pomoć internet marketinga

Što ćete učiniti kada vam gosti otkažu rezervaciju u zadnji tren? Takav termin možete lako popuniti uz pomoć internet marketinga:

  1. Termin objavite na internet portalima sa kojima surađujete i na vašoj web stranici ako je imate. Što se web stranice tiče najvažnije su lijepe fotografije, originalni tekstovi i mogućnost booking-a.

  2. Online turističkim agencijama sa kojima radite također se javite brzo jer njima treba vremena da termin unesu u sustav i uzmite u obzir da im se javljate u doba kada imaju najviše posla.

  3. Termin objavite i na vašoj Facebook stranici. Ako objavu nije vidjelo puno ljudi razmislite o mogućnosti da objavu ciljano oglašavate putem Facebook-a i to na bližim tržištima odakle inače imate gostiju.

  4. Last minute termin možete ciljano oglašavati i putem Google AdWords oglasa, ali samo ako imate web stranicu. U oglas uključite točan termin, cijenu, vrstu smještaja, destinaciju i broj osoba da vam «klikaju» samo oni koji su zaista zainteresirani jer vi te klikove plaćate.

  5. I konačno, ukoliko termin nije popunjen do samog kraja još uvijek vam preostaje mobilno oglašavanje putem mobilnih aplikacija poput Foursquare-a. Geolokacijske mobilne aplikacije su poput vodiča kroz destinaciju i sadrže podatke važne za turiste: smještaj, restorane, kafiće i slično. Prijavite li vaš smještaj na Foursquare, Last minute termin svakako unesite kao ponudu jer turisti smještaj na Foursquareu pretražuju kada su blizu destinacije odnosno točno onda kada ga trebaju.

Ukoliko iskoristite neke ili čak sve od navedenih Internet marketing metoda sasvim sigurno ćete popuniti Last minute termin. A sve od spomenutog i puno više o najučinkovitijim Internet marketing metodama za privatne iznajmljivače ćete pronaći u Internetom do gostiju, prvoj knjizi o oglašavanju na internetu u turizmu.

Autor: Ana Debak ad profis

Odgovori