KONKURENCIJA U TURIZMU

Ono što svaki privatni iznajmljivač u zadnje vrijeme razmišlja jest: “ Kako to da sam u ovo doba prošle, pretprošle godine bio više popunjen?”

Činjenično stanje jest da niste ništa krivo uradili, vaši postupci nisu nužno loši, još ako k tome dodate činjenicu da i dalje jednako ili čak i više ulažete u marketing  vaše smještajne jedinice, govori vam da ste poduzeli sve što ste smatrali da vam je potrebno. Međutim, ono na što niste računali jest konkurencija koja je svakim danom sve jača, brojnija i krade vam komad kolača.

S obzirom da se i mi koji se bavimo turizmom u agencijama, na terenima, s inozemnim partnerima, suočavamo sa poprilično istim problemima konkuretnosti u poslu, jasno nam je kako se osjećate ponekad bez izlazno i razmišljate što napraviti i na koji način se istaknuti.

KVALITETA USLUGE = KVALITETA CIJENE

U svakom trenutku ste uvjereni da vam je omjer cijene i kvalitete usluge dobro postavljen, jednako kao što ste uvjereni da ste dovoljno novaca uložili u agencijske provizije ili oglašavanja, međutim ništa se ne pojačava, booking vam i dalje stoji na istome mjestu. Drastično smanjenje cijena nije uvijek preporučljivo, osim ako se ne radi o LAST MINUTE ponudama.

No svi znamo onu “Najskuplja smještajna jedinica jest ona koja ostane prazna”.

U moru smještajnih jedinica, nađite načina kako nadjačati konkurenciju. To je isto kao ona životna situacija u poduzetništvu kada vam naiđe netko tko odluči ponuditi baš isti proizvod kao i Vi.

Da li očajavate? Da li se lovite za glavu? Odustajete?!

NE, NE i NE….. to vam je zapravo bio kompliment, dokaz da ste nešto napravili dobrim, ali sada trebate napraviti korak dalje, više, bolje… Pronaći načina izdignuti se iz situacije, iznad konkurencije i napraviti nešto drugačije.

Razmislite kakvu strukturu gostiju želite privući i okrenite se k tome da oplemenite svoju smještajnu jedinicu i specijalizirate ju za baš određenu strukturu.

Da li je to BIKE, PET ili FAMILY FRIENDLY, organizirajte svoju smještajnu jedinicu sa svim dodatnim uslugama usmjernim upravo u to područje. Stavite sebe u ulogu tog gosta i zamislite koje sve situacije bi vam se mogle dogoditi i kakve sve potrebe bi mogli imati tijekom boravka.

Uzmite naprimjer, da ste došli umorni s aerodroma s malim djetetom koje je izgubilo “dudu”, bez nje ne može zaspati, a u vašem apartmanu vas dočeka uz ostalu opremu i jedna duda u rezervi.

Da li bi ste mislili da netko doista pazina vas, želi vama i vašem djetetu pružiti najbolju moguću uslugu?!

Da li bi ste takav apartman preporučili dalje? Ostavili malo vremena i napisali jedan pozitivan komentar?!

DA, DA…DA!!!

Odgovori