Ključni faktori za uspješnost prodaje putem vlastite internet stranice

Uspješnost Internet stranice (a i općenito prodaje putem interneta) počiva na četiri ključna faktora:

  • kvalitetan sadržaj (tekstovi, fotografije, video, izgled)
  • vidljivost (prisutni ste na što više mjesta na internetu – online marketing)
  • imidž (vaša online reputacija)
  • konverzija (stranica vodi ka rezerviranju)

Cilj

Svaki od ovih faktora razraditi ću detaljnije u sljedećim člancima, dok bi za sada izdvojio samo najznačajnije preporuke uz njih:

  1. Ako se mislite u što ćete uložiti novce, uložite u kvalitetne fotografije. Ljudi su vizualni, fotografija je ta koja prvenstveno prodaje sadržaj stranice. Važno je i to da će vas kvalitetne fotografije bolje prodavati i na stranicama svih vaših partnera (agencija i portala s kojima surađujete).
  2. Zaludu vam internet stranica, ako nitko ne zna za nju. Preporuka stručnjaka je da se u marketing ulaže 12% prihoda.
  3. Vaša internet reputacija ne mora odgovarati stvarnoj reputaciji. Odgovarajte na online kritike (pogotovo negativne) što prije.
  4. Ugradite rezervacijski sustav na stranicu. Gostu će ponuditi trenutnu informaciju o zauzetosti i cijeni te mu omogućiti da rezervira vaš smještaj.

Odgovori